Workflow w Pulpitach

wpis w: ... | 0

Rozszerza funkcjonalność Pulpitu podstawowego (Pracownika, Kontrahenta, Klienta Biura Rachunkowego). Sprawia ze użytkownik może się skoncentrować nad merytorycznym aspektem realizacji czynności a o kwestie organizacji i delegowania pracy czy terminy zadba program

Dla kogo:

Firmy, instytucje oraz organizacje, w których powtarzalne czynności realizowane przez pracowników, są od siebie wzajemnie zależne, wymagają terminowości i szybkości przepływu informacji. Firmy szukające metod optymalizacji czasu oraz organizacji pracy pracowników jak również obsługi kontrahentów.

Funkcjonalność:

Wykorzystanie Workflow w Pulpitach pozwala na połączenie w ciągi decyzyjne operacji wykonywanych przez użytkowników pulpitów oraz operatorów enova365.

Przykład z wykorzystaniem Pulpitu Pracownika jako Pulpitu podstawowego:

A. Firma posiada następujące moduły enova365:

  • Kadry Płace w wersji złotej,
  • Pulpit Pracownika,
  • Konfigurator Workflow
  • Workflow w wersji platynowej oraz Workflow w Pulpitach

Użytkownik pulpitu pracownika wprowadza wniosek o urlop, proces zostaje uruchomiony w momencie składania wniosku przez pracownika. System na podstawie struktury organizacyjnej i obecności w firmie przekazuje wniosek do akceptacji do właściwego przełożonego lub zastępcy. Ścieżka akceptacji może być dowolnie wielopoziomowa, by w końcu przełożony na właściwym szczeblu zaakceptował wniosek powodując wprowadzenie nieobecności do kalendarza pracy pracownika. Pracownik może na bieżąco śledzić na jakim etapie i u kogo jest obecnie jego wniosek bez potrzeby angażowania działu HR czy przełożonego.

Benefity:

  • błyskawiczne szkolenie pracowników,
  • minimalizacja prawdopodobieństwa pomyłki pracownika,
  • automatyzacja powtarzalnych czynności,
  • obsługa wielopoziomowej akceptacji oraz pracy równoległej,
  • monitorowanie postępu realizacji sprawy, poprzez śledzenie etapów w procesie,
  • elastyczność – możliwość dostosowania do potrzeb firmy,
  • uporządkowanie i ujednolicenie procedur w firmie.