Umożliwia dostęp do folderu Poczta dla wszystkich Użytkowników systemu

Dzięki tej funkcjonalności (dodatkowy kafelek ‘Poczta’), każdy Operator może odbierać i wysyłać wiadomości elektroniczne bezpośrednio z enova365.

Dla kogo:

  • Pracownicy Działu Sprzedaży
  • Pracownicy Działu Windykacji
  • Pracownicy Działu Marketingu
  • Pracownicy Działu Serwis
  • Asystenci Zarządu

Funkcjonalność:

Dostęp do folderu Poczta możliwy jest na 3 różne sposoby: stanowisko odpowiedniego modułu, dodatek enova365 email, licencja w pełnej platynie.

Podsumowując licencja, z której korzysta operator musi spełniać przynajmniej jedno z poniższych kryteriów:

  • zawierać moduł CRM lub Projekty minimum w wariancie złotym (funkcjonalność poczty CRM dostępna jest na każdym stanowisku, które korzysta w ramach licencji z moduł CRM lub z modułu Projekty);
  • zawierać moduły wyłącznie w wariancie platynowym (nawet jeżeli nie ma wśród nich modułów CRM lub Projekty i dodatku enova365 email);
  • zawierać moduł dodatkowy enova365 e-mail (dostępne z wersją enova365 Standard i enova365 Multi dla interfejsu HTML).

Dodatek enova365 e-mail umożliwia pełną obsługę wiadomości e-mail tym Użytkownikom, którzy nie korzystają z innych licencji dających dostęp do tej funkcjonalności.

Jest idealnym rozwiązaniem dla pracowników, którzy przesyłają dokumenty drogą elektroniczną (np. dla handlowców, którzy wysyłają faktury mailowo). Od wersji 10.4 enova365 umożliwia wysyłanie dokumentów w formacie pdf przy wykorzystaniu wbudowanych mechanizmów obsługi wiadomości elektronicznych. Każdy wysyłany dokument jest widoczny jako wiadomość e-mail z załącznikiem pdf.

Benefity:

  • zwiększenie wydajności i skuteczności pracowników poprzez automatyzację komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej bez konieczności korzystania z zewnętrznych programów (klientów poczty);
  • usprawnienie procesów związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów oraz przesyłania ich za pośrednictwem poczty e-mail.