Część systemu, dzięki której akcje dotychczas wykonywane przez użytkownika będą inicjowane w określonym czasie lub w momencie wystąpienia konkretnego zdarzenia

Harmonogram zadań cyklicznie sprawdza, czy w bazie danych istnieją konkretne zadania do wykonania. Wskazuje na zadanie oraz uwzględnia harmonogram, według którego ma być wywoływane.

Dla kogo:

  • Firmy, w których zachodzą procesy cykliczne
  • Działy handlowe
  • Działy serwisu
  • Recepcja/sekretariat
  • Marketing
  • Help desk
  • Telemarketing
  • Biuro obsługi klienta itp.

Funkcjonalność:

Dwoma kluczowymi pojęciami w Harmonogramie Zadań są wyzwalacze i akcje:

  • wyzwalacz: powoduje uruchomienie zadania,
  • akcja: jest pracą wykonywaną po uruchomieniu zadania.

Przykładowe zadania wykonywane przez Harmonogram Zadań (wymaga uprawnień do innych modułów enova365, w których realizowane są poniższe czynności):

  • wysyłka powiadomień o niezapłaconych fakturach do dłużników,
  • generowanie raportów np. na koniec miesiąca,
  • powiadomienia o wykonaniu zadania (sms/e-mail),
  • wysyłka zdefiniowanych życzeń/podziękowań,
  • automatyczne uruchomienie procesu tworzenia nowego newslettera,
  • przypomnienie o zbliżającym się terminie,
  • automatyczna aktualizacja kursów walut,
  • weryfikacja danych z RCP z nieobecnościami i spóźnieniami,
  • automatyczny import danych z plików,
  • automatyczna kopia bezpieczeństwa bazy danych,
  • wykonywanie zdjęć danych (kostek analitycznych) w celu aktualizacji bazy analitycznej.

Benefity:

  • zmniejszenie pracochłonności obsługi ważnych czynności,
  • zmniejszenie liczby błędów użytkowników,
  • przyspieszenie przepływu dokumentów pomiędzy różnymi działami i pracownikami,
  • skrócenie czasu wdrażania pracowników w obsługę programu.