• moduł przeznaczony dla mobilnych przedstawicieli handlowych
  • możliwość pracy na urządzeniach mobilnych (notebook, tablet, smartfon)
  • wystawianie dokumentów handlowych
  • wgląd do innych dokumentów
  • planowanie i realizacja wizyt u klientów
  • rejestracja zdarzeń i zadań związanych z obsługą klienta,
  • prowadzenie i rejestracja korespondencji (wbudowany Klient poczty e-mail),
  • tworzenie cenników, rejestrowanie rabatów,
  • monitorowanie realizacji zamówień,
  • kontrola zapłat,
  • łączenie wpłat i wypłat z realizowanymi zadaniami,
  • przeglądanie i analiza zestawień,
  • integracja z kalendarzem Google,
  • wyznaczanie tras przy pomocy Google Maps,
  • integracja z bazą GUS.
  • możliwość pracy z dowolnego miejsca i o każdej porze na preferowanym przez użytkownika urządzeniu

 

POBIERZ ULOTKĘ

 

Więcej na temat modułu:

pomoc@unicore.pl