Platforma internetowa Pulpit Kontrahenta to klasyczne rozwiązanie typu B2B kierowane do firm będących kontrahentami (odbiorcy/dostawcy) dla użytkowników systemu enova365.

Nowoczesne oprogramowanie biznesowe, w celu optymalizacji pracy w firmie, powinno obejmować również jej partnerów handlowych i klientów. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, stworzony został innowacyjny produkt, rozszerzający działanie enova365 na wszystkich dostawców i kontrahentów. Pulpit Kontrahenta to aplikacja B2B, wzbogacająca funkcjonalność modułów CRM i Handel. Dzięki Pulpitowi Kontrahenta przedsiębiorstwa uzyskują dostęp do danych z dowolnego miejsca, o dowolnej porze, mogą usprawnić swoją pracę, skrócić proces rejestracji i obiegu dokumentów oraz przyspieszyć przepływ informacji. Aplikacja zapewnia sprawne komunikowanie się z dostawcami i kontrahentami za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki dostępowi do Pulpitu, użytkownik ma możliwość przeglądania list asortymentów, odbierania wystawionych faktur, otrzymywania informacji o należnościach i zobowiązaniach, prowadzonych kontaktach oraz aktywnościach w module CRM. Kontrahent zyskuje również informacje o serwisowanych lub wypożyczanych urzą- dzeniach, a także ma dostęp do wielu innych dokumentów i informacji. Wykorzystanie nowoczesnego oprogramowania pozwala firmie zapewnić najwyższą jakość obsługi kontrahentów i wzmacnia jej pozytywny wizerunek.

Model pracy
Pulpit Kontrahenta w enova365 pozwala na obustronną wymianę dokumentów oraz obsługę zleceń handlowych. Pracownicy działu handlowego, korzystając z Pulpitu, mogą udostępniać swoim kontrahentom np. wgląd do listy towarów lub indywidualnego cennika. Zakres uprawnień dla osób logujących się do aplikacji może podlegać przyjętym w firmie regułom lub być indywidualnie dostosowany do wymagań. Kontrahent sam wybiera interesujące go towary z listy i generuje dokumenty zamówień. Nowe zamówienie automatycznie pojawia się w systemie, gdzie może być zrealizowane przez pracownika działu handlowego. Po wykonaniu zlecenia, dokument księgowy jest natychmiast dostępny dla kontrahenta i gotowy do pobrania w formacie PDF/EDI

pk2.jpg3

Usprawnij komunikację z kontrahentami
Pulpit Kontrahenta to doskonałe narzędzie usprawniające komunikację przedsiębiorstwa z klientami. Kontrahent może z łatwością obejrzeć lub dodać np. prośbę o kontakt, zapytanie o dostępność produktu czy też zgłoszenie serwisowe. Aplikacja pozwala również na przeglądanie historii kontaktów oraz weryfikację prowadzonych spraw. Osoba kontaktowa ma do dyspozycji zarówno swoją listę zadań, jak i wszystkich zadań kontrahenta. Pulpit może z powodzeniem przyspieszyć, bądź zastąpić czasochłonne kontakty telefoniczne, mailowe i bezpośrednie w przypadku rutynowych działań. Funkcjonalność Pulpitu Kontrahenta, jest wzbogacona o obsługę modułu serwisowego oraz wypożyczalni. Zgłoszone zlecenie trafia bezpośrednio do bazy enova365, gdzie będzie obsługiwane przez odpowiednią osobę.

pk2.jpg3