Kupując licencję, nabywa się bezterminowe prawo do użytkowania programu. Wykupienie rocznej gwarancji to prawo klienta.
Prawa wynikające z posiadania aktualnej gwarancji
Co w przypadku jeśli klient posiada oprogramowanie bez aktualnej gwarancji?
Jakie są rodzaje aktualizacji i ile kosztują?
Aktualizacja Terminowa – odpłatna aktualizacja programu z odtworzeniem warunków gwarancji na kolejne 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego.
Koszt: 16% wartości programu według cen z cennika Producenta na dzień zakupu aktualizacji.
Termin: 12 miesięcy licząc od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego.
Aktualizacja Otwarta – odpłatna aktualizacja programu z odtworzeniem warunków gwarancji na 12 miesięcy od daty jej zakupu.
Koszt: 30% wartości programu według cen z cennika Producenta na dzień zakupu aktualizacji.
Termin: 12 miesięcy licząc od daty zakupu aktualizacji
Przez aktualizację otwartą klient może również odnowić licencje, z których wcześniej zrezygnował.
Uwaga! Zakup dodatkowych stanowisk w trakcie użytkowania oprogramowania z ważną gwarancją, nie powoduje wydłużenia okresu gwarancyjnego.