Dlaczego warto mieć aktualną gwarancję

wpis w: ... | 0

Kupując licencję, nabywa się bezterminowe prawo do użytkowania programu. Wykupienie rocznej gwarancji to prawo klienta.

Prawa wynikające z posiadania aktualnej gwarancji

  • prawo do użytkowania najbardziej aktualnej – dostosowanej do ostatnich zmian w przepisach – wersji oprogramowania
  • prawo do rozbudowy licencji, w tym do: zakupu kolejnych stanowisk, rozbudowy funkcjonalności użytkowanego systemu
  • prawo związane z odpowiedzialnością gwarancyjną producenta (Unicore)

Co w przypadku jeśli klient posiada oprogramowanie bez aktualnej gwarancji?

  • traci prawo do instalowania najbardziej aktualnej wersji programu Unicore (Klient ma prawo do użytkowania ostatniej wersji wydanej w okresie, kiedy licencja była objęta gwarancją)
  • traci prawa gwarancyjne w tym: prawo do odpowiedzialności gwarancyjnej producenta (Unicore) za błędy w oprogramowaniu oraz odpowiedzialności odszkodowawczej
  • traci prawo do rozbudowy programu o kolejne funkcjonalności i modyfikacje
  • traci prawo do uzyskania pomocy technicznej bezpośrednio u producenta (Unicore)

Jakie są rodzaje aktualizacji i ile kosztują?

Aktualizacja Terminowa – odpłatna aktualizacja programu z odtworzeniem warunków gwarancji na kolejne 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego.
Koszt: 16% wartości programu według cen z cennika Producenta na dzień zakupu aktualizacji.
Termin: 12 miesięcy licząc od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego.

Aktualizacja Otwarta – odpłatna aktualizacja programu z odtworzeniem warunków gwarancji na 12 miesięcy od daty jej zakupu.
Koszt: 30% wartości programu według cen z cennika Producenta na dzień zakupu aktualizacji.
Termin: 12 miesięcy licząc od daty zakupu aktualizacji

Przez aktualizację otwartą klient może również odnowić licencje, z których wcześniej zrezygnował.

Uwaga! Zakup dodatkowych stanowisk w trakcie użytkowania oprogramowania z ważną gwarancją, nie powoduje wydłużenia okresu gwarancyjnego.