E-teczki pracownicze – System ERP enova365

wpis w: Aktualności | 0

Od 1 stycznia 2019 r. obowiązują nowe zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej

Zmiany w prawie pracy:

1.01.2019 r. weszły w życie zmiany dwóch ustaw w Kodeksie Pracy. Odnośnie przechowywania akt pracowniczych wprowadzono trzy istotne zmiany:

  • Okres przechowywania teczek został skrócony z 50 do 10 lat,
  • Pracodawcy będą mogli wybrać w jakiej formie (elektronicznej czy papierowej) chcą prowadzić teczki pracownicze,
  • Zostały wprowadzone nowe raporty ZUS tzw. raport informacyjny

Korzyści dla Ciebie:

  • niższe koszty – nie jest już wymagane prowadzenie papierowych teczek. Dokumentacja elektroniczna pozwala na obniżenie kosztów związanych z przetrzymywaniem akt w magazynach. Dzięki oprogramowaniu enova365 przeniesiesz wszelkie dokumenty do nowego, cyfrowego archiwum,
  • ekologia – enova365 pozwoli Ci wyeliminować papierowe dokumenty,
  • bezpieczeństwo – enova365 zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych oraz eliminuje ryzyko związane ze zgubieniem lub zniszczeniem dokumentów.

Co wyróżnia ofertę enova365:

  • komunikacja pracodawca – pracownik – enova365 posiada moduły “Pulpit pracownika” i “Pulpit kierownika”, które umożliwiają pracownikom: dostęp do danych kadrowo płacowych; składanie wniosków i zgłoszeń bezpośrednio online; przesyłanie wniosków do przełożonych do akceptacji. Pulpity są również dostępne na aplikacji mobilnej, na urządzeniach z systemem android,
  • zawsze zgodna z przepisami – dział kadr nie musi się martwić o kolejne zmiany w kodeksie. Oprogramowanie enova365 jest zawsze na bieżąco ze zmianami. Twoja firma otrzyma je bezpłatnie w ramach aktualnej gwarancji oprogramowania,
  • system kadrowo płacowy – moduł Kadry i Płace enova365 to kompletne rozwiązanie, które wspiera wszystkie procesy kadrowe. Program jest polecany przez 88% użytkowników.

Proponowane rozwiązania: