Aktualna wersja enova365 jest niezbędna, aby przygotować firmę na zmiany w przepisach.
Przełom roku zawsze niesie ze sobą zmiany. W nadchodzącym kwartale planowane jest wprowadzenie nowych przepisów w zakresie skali podatkowej, kosztów uzyskania przychodów oraz ulgi podatkowej. W życie wchodzą również nowe regulacje dotyczące Split Payment dla branż wrażliwych. Zmiany nie ominą też wzorów deklaracji PIT i ZUS, a od stycznia PPK zaczną obowiązywać w firmach zatrudniających od 50 pracowników.
We wrześniu możesz odnowić nieważną gwarancję za 20% wartości licencji enova365.
Posiadanie ważnej gwarancji upoważnia do zakupu nowych modułów i stanowisk enova365 (rozbudowa licencji) oraz pobierania nowych wersji oprogramowania enova365, które zawierają aktualizacje wynikające ze zmian w przepisach prawa oraz nowe funkcjonalności wprowadzone przez producenta.
Dla kogo:
Klientów posiadających licencję enova365 po terminie gwarancji.
Czas obowiązywania:
01 – 30 września 2019r. (godz. 14.00)
Informacje dodatkowe:
Gwarancja zostanie uruchomiona na 12 miesięcy z datą rozpoczęcia w dniu zakupu.
Założenia oferty:
W okresie obowiązywania oferty, Klienci nieposiadający ważnej gwarancji na licencję enova365 (nastąpiło przerwanie ciągłości), mogą odtworzyć gwarancję na okres 12 miesięcy za 20% wartości posiadanej licencji (cena regularna to 30% wartości posiadanej licencji enova365).